فرشته ی مهربون

آدما اولش ماهی بودن

1390/1/29 7:06
502 بازدید
اشتراک گذاری

میگن : آدما اوله اول ماهی بودن.بعد که کوسه ها و نهنگ ها توی دریا پیدا شدندniniweblog.com، آنها به خشکیا فرار کردندو آهو و خرگوش شدند.niniweblog.comniniweblog.com

 

بعدش که توی خشکی ها گرگها و ببرها به اونها حمله کردند، به آسمونا فرار کردنو پرنده شدن.niniweblog.com

 

بعد که توی آسمونا عقاب و کرکس بهشون حمله کردن ،فهمیدن هرجا که باشند یکی هست که بهشون حمله کند ... niniweblog.com

اینطوری بود که بعضیاشون دوباره برگشتن به دریا و بعضیا برنگشتن .niniweblog.com

 

niniweblog.com اما خاطره ی روزهای ماهی بودن همیشه همراهشونه و اسم و فامیل هایی مثله : آقای ماهیان / خانوم ماهی پور و ازین اسما از اون روزها به یادگار موندن.

نظر یادتون نره... niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

arpa
28 فروردین 90 6:57
خیلی با مزه بود عزیزه دلم
تبسم
28 فروردین 90 10:42
مهرنیا جون خیلی داستان قشنگی بود خیلی دوستت دارم
فاطمه
28 فروردین 90 10:48
علیرضا
28 فروردین 90 20:15
سلام خوبی ؟ من کلاس دوم هستم . از وبلاگ تو ام خوشم اومد. من داداش فاطمه ام.:


سلام من کلاس اولم ولی نیمه ی دومم.





رومينا
27 فروردین 91 19:53
عاليييييييييييييييييييييييييي